Σάββατο 12 Απριλίου 2008

e-τσιμπούκι

Στη Γαλλία και στη Αυστρία κυκλοφορεί η νέα ουγγρική εφεύρεση, το e-τσιγάρο, εν ονόματι Gamucci! Στη χώρα μας είναι ακόμη στα διαδικαστικά με τον ΕΟΦ για την έγκρισή του.

Αξιοσημείωτο είναι ότι εκτός από το e-τσιγάρο έχει κυκλοφορήσει και e-πούρο αλλά και e-πίπα ή αλλιώς για τους πιο παραδοσιακούς e-τσιμπούκι...

Εμένα αυτό που με απασχολεί περισσότερο αφού δεν πρόκειται να το ρίξω στο e-κάπνισμα, είναι τι κληρονομιά θα αφήσουμε στα παιδιά μας!

Φανταστείτε τώρα, πιτσιρικάδες σε 10-20 χρόνια να περιγράφουν προσωπικές τους στιγμές και να λένε:

-Πω πω ρε φίλε τι e-τσιμπούκι ήταν αυτό;

ή

-Ήταν η τελειότερη e-πίπα της ζωής μου!

Έλεος! Tο άλλο που το βάζεις; Τα κατά καιρούς άσματα που ακούμε πως θα καταντήσουν δηλαδή;

"Πάρε μου μια e-πίπα να κόψω το e-τσιγάρο;"


Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ πρώτη φορά στη ζωή μου δεν θα ακολουθήσω την τεχνολογία, και θα προτιμήσω να μείνω παραδοσιακός...