Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2008

Το έπος Δαϊλάκη, pt 1

η μήπως παρτ του;
Σταύρος Δαϊλάκης

«Κάθε άνθρωπος δικαιούται 15 λεπτά δημοσιότητας» είχε πει ο Άντι Γουόρχολ, κι ο Σταύρος Δαϊλάκης, το πίστεψε και το 'κανε πράξη.

Ο άγνωστος μέχρι χθες βουλευτής της ΝΔ, έσπασε όλα τα κοντέρ κατορθώνοντας μέσα σε λίγες ώρες να κάνει ΟΛΕΣ τις παρακάτω δηλώσεις:




- Ο Καραμανλής είναι ένα καθαρόαιμο άλογο που οι σταβλάρχες του Ρουσόπουλος και Αγγέλου δεν το αφήνουν να τρέξει

- Είναι κρίμα ένα τόσο καλό άλογο να βγαίνει δεύτερο και ειδικά απ’ το Πασόκ

- Εμείς κατορθώσαμε να ξανακάνουμε το ΠΑΣΟΚ κόμμα, από απόκομμα που ήταν

- Είμαι καραμανλικότερος του Καραμανλή

- Αν με διαγράψουν, θα φύγω ως νίντζα υπερασπιζόμενος τον αρχηγό μου.

***

Μέσα στο παραλήρημα του, του ξέφυγε και το «πρώτα θα φύγει ο Κώστας Καραμανλής απ’ την παράταξη και μετά εγώ», αλλά μετά το μάζεψε διευκρινίζοντας πως εννοούσε ότι παραμένει πιστός στον Καραμανλή.

Οι δηλώσεις όμως που έμελλαν να καθορίσουν τις εξελίξεις, ήταν οι ακόλουθες:

- Αν μου ζητηθεί απ’ το κόμμα να παραιτηθώ, θα παραιτηθώ!

- Εμείς στη Δράμα, ξέρουμε γιατί φοράμε παντελόνια !!

Αυτό ήταν! Ο Θεόδωρος Ρουσόπουλος εφησυχασμένος αποφάσισε να τον διαγράψει! Χωρίς χρονοτριβή, έδωσε εντολή στον Κώστα Καραμανλή να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες.


Φούστα

Λίγες ώρες μετά, ο γραμματέας της ΚΟ Γιάννης Τραγάκης ζήτησε απ' τον Σταύρο Δαϊλάκη να παραιτηθεί ..αλλά εκείνος αρνήθηκε!!!







Συμπερασματικά:


Εκλογές


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δαϊλάκη Λουκ




8 comments:

wert01gf είπε...

Και τώρα όλοι φοβούνται,
ότι σε περίπτωση που χάσουν τον 1,
μπορεί να παραιτηθεί και ο Δαϊλάκης!
Και τρέχα, γύρευε..

beth είπε...

χοχοοχ
εγω πολυ τον εσυμπαθησα δε ξερω με διασκεδασε πρωι πρωι
αλλα θελω επεξηγηση για την τελευταια σου εικονα κατω στο ποστ. ειμαι χαζη βλεπεις.
καλημερα

TeddyBoy είπε...

Wert
Όσο περισσότερη αστάθεια, τόσο περισσότερο γέλιο!
(Ωχ, μήπως τώρα συγκαταλέγομαι στα σκοτεινά κέντρα που επιθυμούν την αποσταθεροποίηση του τόπου;)

Μπεθουλίδιον!
Εγώ να δεις πως τον συμπάθησα! Τον έβαλα και πρώτη μούρη ..ΔΕΞΙΑ!
Χαζή δεν είσαι, απλώς δεν έχεις κανένα λόγο να γνωρίζεις ότι:
150 βουλευτές + 0 (αντάρτης Τατούλης)=150.
Too few για να κυβερνήσεις δηλαδή, οπότε άρχισε να ξεσκονίζεις το εκλογικό σου βιβλιάριο!

moyratos είπε...

Άστα να πάνε!!!! Πάλι για εκλογές αλλά από το νέο έτος. Πρέπει να συμπληρωθεί ο χρόνος και μετά.... Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου!!!!

Έπρεπε να την πληρώσει κάποιος που έχει θάση στο λαό και όχι στην Βουλή απότι φαίνεται!!!!

manetarius είπε...

ιιιιιιιιιιιιιιιΧΑ! Χστ ! (νίντζα)

TeddyBoy είπε...

Μουράτε
Χθες είχαν οργιάσει οι φήμες ότι θα είχαμε εκλογές πριν το τέλος του έτους. Σήμερα ακούγεται ότι ίσως να μην έρθουν και τόσο νωρίς. Αύριο ποιός ξέρει;
Το σίγουρο είναι ότι εγώ και ΄συ θα τις πληρώσουμε πάλι!

Μανιτάρι μου
'Ο τιμωρός του blog'!!!

dyosmaraki είπε...

Απορώ πάντως γιατί εξακολουθεί να υπάρχει ο νόμος που ορίζει πως οι εκλογές γίνονται κάθε 4 χρόνια.
Αφού στην πράξη κάθε πρωθυπουργός τον καταργεί όταν δηλώνει πως "μη μου παρακολλάτε γιατί δεν μασάω....ΕΓΩ κηρύσσω εκλογές όποτε θέλω ΕΓΩ" (ή τελικά όπως λες όποτε θέλουν μερικοί-μερικοί)

TeddyBoy είπε...

Δυοσμαράκι μου,
Δόξα το Θεό, ο νομοθέτης έχει μεριμνήσει ώστε όλοι οι νόμοι του κράτους να ..αερίζονται επαρκώς!