Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Να μην ξεχάσω

Όταν η λίστα των υποψηφίων προς ανάρτηση θεμάτων αυξάνεται με γοργούς ρυθμούς, αλλά ο ελεύθερος χρόνος ακολουθεί αντιστρόφως ανάλογη πορεία, ποια είναι η μόνη λύση;
Reset!

Να μην ξεχάσω:

  • να υπενθυμίσω ότι είμαστε όλοι Ιρανοί
  • να προσέξω ότι το Piratebay μετονομάστηκε προσωρινά σε Persian Bay για τον παραπάνω λόγο
  • να σπάσω την τηλεόραση όταν ξανακούσω να μιλάνε για την γενναία απόφαση Ρουσόπουλου
  • να κάνω εμετό αν ξανακούσω για μεμονωμένες συμπεριφορές που πλήγωσαν τους πολίτες
  • να συγχαρώ τον μπασκετικό Παναθηναϊκό για τη απόκτηση του Νικ Καλάθη και να ευχηθώ στον ποδοσφαιρικό Παναθηναϊκό να αποκτήσει τον Σαρλ ντε Γκολ (τι, πέθανε; κρίμα!)
  • να προσευχηθώ να σταματήσουν οι βροχές μπας και γλιτώσει όσο πράσινο έχει απομείνει
  • να αναφέρω ότι ένα απ' τα πιο ηλίθια βιβλία που έχω διαβάσει είναι Το Μυστικό (η FieryFairy θα σας τα πει καλύτερα)
  • αντιθέτως η Ουράνια Προφητεία του James Redfield που πραγματεύεται ανάλογα θέματα, φαίνεται ενδιαφέρουσα (καλά μη βαράτε, στην Τρίτη Επίγνωση (ω!) είμαι ακόμα)
  • να φτιάξω ένα ποστ που θα μπορούσε να είχε φτιάξει ο Βερτ
  • να παρατηρήσω ότι όσο όμορφο είναι το νέο layout του skai.gr τόσο αντιλειτουργικό έχει γίνει (που είναι το τελευταίο δελτίο ειδήσεων; α, νάτο με ημερομηνία 07/06/09, φρέσκα νέα!)
  • να παραιτηθώ κι εγώ από κάτι, μια που οι παραιτήσεις τώρα τελευταία είναι πολύ της μόδας
  • να παραβρεθώ στο καταπληκτικό Μεσαιωνικό Φεστιβάλ Ρόδου
Κι όμως κάτι ξέχασα..
τι ξέχασα;

12 comments:

seniorita είπε...

νομίζω να χαρείς για το γατάκι της δεσποινίδος ήταν το πιο σημαντικό που έχεις να κάνεις!!
ωραία λύση αυτή που ακολούθησες μπορεί κι εγώ να κάνω το ίδιο κάποια στιγμή!!

wert01gf είπε...

Σήμερα η παραίτηση, αύριο η ανακοίνωση, σε κανα δίμηνο η σύσκεψη και βλέπουμε για πότε η αποχώρηση. Αυτή είναι μια trendy paraitisi!
Αυτά τα stop motion είναι τρομερό κόλλημα βίντεο! Έχω σκεφτεί όντως πολλές φορές να κάνω τέτοια βίντεο ανάρτηση!
Για το skai.gr έχω να πω τα ίδια με εσένα. Άσε που ο ήχος τους είναι και χάλια μετά τις αλλαγές.

aKanonisti είπε...

Περιεκτικότατος!!!!
Αυτό σημαίνει έμπειρος βλογερ!!!

:-)))

TeddyBoy είπε...

Σενιορίτα
Για το γατάκι: AMAZEBALLS!
Να το κάνεις, θα με ενδιέφερε πολύ να το δω..

Βερτ
Το stop motion είναι τρελή τεχνική (θυμήσου και το corpse bride του Tim Burton). Λες να δοκιμάζαμε να φτιάχναμε κανά τέτοιο βιντεάκι; Δύσκολο πάντως γιατί θέλει πάααααρα πολύ χρόνο!

Κανόνι
:P

NdN είπε...

Κι εγώ δεν προλαβαίνω τίποτα αυτή την περίοδο...Τουλάχιστον εσύ έκανες και ένα post σε bullet points!

Λοιπόν αν ο Παναθηναικός θέλει, για 5εκ και πίσω τν Μελίσση που θα του ξαναπουλήσουμε του χρόνου, του δίνουμε τον Μουσλίμοβιτς για να μην έχει πρόβλημα με το Γκολ.

Επίσης εγώ Ιρανός δεν είμαι...ολοι όσοι έχω γνωρίσει στο Λονδίνο με προεξέχοντα έναν πρώην καθηγητή μου, είναι μεγάλα καθίκια!

Καλή εβδομάδα TeddyBoy!

Ανώνυμος είπε...

η λιστα του teddy...

wert01gf είπε...

Πάάάρα πολύ δε λες τίποτα!
Και που θα τον βρούμε; (:/)

island είπε...

Πού είσαι; Δεν στα είπανε; Η παραίτηση έγινε κωλοτούμπα. Έχχεις φρέσκα νέα. Πάντως πέρα από την πλάκα το βίδεον του Βερτ ήταν όλα τα λεφτά

Burcu είπε...

Hey Teddyboy! How are you?
It has been long time that i couldn't read and couldn't comment on your posts, right?
So how's going? I hope everything is fine with you...

Have a great week!!!

Hugs from Istanbul
Burcu

ds είπε...

-Σε καταλαβαίνω για την έλλειψη χρόνου, κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω.
-Συμφωνώ με τις αλλαγές στο skai.gr
-Συμφωνώ με την Ουρανια Προφητεία. Είχα πάθει πώρωση όταν κυκλοφόρησε (έχω και την 10η επίγνωση και το βιβλίο με τις ασκήσεις!) Μπορεί το βιβλίο να μην έχει καλλιτεχνική/λογοτεχνική αξία αλλά μια χαρά συγκεντρώνει ό,τι έχει ειπωθεί ήδη στην μετα-/παρα-/ψυχολογία.
-Δεν πήγα φέτος στο μεσαιωνικό φεστιβάλ, και ούτε που ήξερα ότι συνεχίζεται και στα χωριά!

TeddyBoy είπε...

NdN
Άστα φίλε, ήταν που ήταν λίγος ο χρόνος, έμεινα και χωρίς internet, ήρθε και έδεσε!

Εξόφθαλμη
Όπως λέμε Σίντλερ;
Έξω οι μετανάστες!
:P

Βερτ
Είχα ξεκινήσει να φτιάχνω ένα εύκολο μουσικό βιντεάκι, και το έχω σε εκκρεμότητα εδώ και κανά μήνα :\

Island
Τον πίεσε ο λαός του. Το έκανε για το καλό του προοδευτικού χώρου!

Hi Burcu
Long time, no see! I'm fine but i'm always running behind deadlines :0. Free time has become an unknown word!
Kisses to Istanbul!

TeddyBoy είπε...

Dynx
Συμφωνώ για τη μη καλλιτεχνική αξία του βιβλίου, αφού η ιστορία εξυπηρετεί απλώς τον σκοπό του 'δοχείου' που φιλοξενεί το περιεχόμενο, που δεν είναι άλλο από τις απόψεις του συγγραφέα για τον κόσμο.
Μήπως εχεις να μου συστήσεις κανένα άλλο βιβλίο που να κινείται στον ίδιο χώρο, αλλά κατά προτίμηση να μην είναι του ιδίου;
(προτιμώ να ακούσω και τις απόψεις άλλων στην παρούσα φάση και μετά ίσως διαβάσω και τη δέκατη).