Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2009

Πράσινα / σοσιαλιστικά τέλη κυκλοφορίας

  • Α' κατηγορία
    οχήματα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας από το 2005 και μετά
  • Β' κατηγορία
    οχήματα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας από 2000 έως 2004
  • Γ' κατηγορία
    οχήματα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας από 1996 έως 1999
  • Δ' κατηγορία
    οχήματα παλαιότερα του 1996

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά κυρία Μπιρμπίλη μου, οι φουκαριάρηδες - έχοντες (φράγκα) και κατέχοντες (ολοκαίνουργια οχήματα) θα πάρουν κάποια έκπτωση γιατί προφανώς έχουν μεγαλύτερη ανάγκη απ' τους..

Μπρούκληδες (!) που από επιλογή οδηγούν αυτοκίνητο 15ετίας ή 25ετίας, για να κάνουν μόστρα στις γκόμενες της πλατείας!

Αν είναι την πράσινη ανάπτυξη να την πληρώσουν και πάλι οι άνεργοι, οι μεροκαματιάρηδες και οι συνταξιούχοι, σας την επιστρέφουμε. Να την χαίρεστε!

ΥΓ 1. Η απεικονιζόμενη μέση κατηγορία των 1358-1928 κυβικών είναι η αυτή στην οποία εντάσσεται η πλειοψηφία των οχημάτων στη χώρα μας

ΥΓ 2. Όπως είχε πει κάποτε ένας μεγάλος ηγέτης, όταν κάποιος δεν έχει να φάει, δεν ενδιαφέρεται τόσο πολύ για την πρασινάδα!

ΥΓ 3. Οφείλω να ομολογήσω ότι καλά τα έχει πάει η νέα κυβέρνηση ως τώρα, αλλά η παρατεταμένη περίοδος χάριτος έχει αρχίσει να μου σπάει τα νεύρα

4 comments:

apatris είπε...

Έτσι, κι εγώ τζόβενος της Γ' κατηγορίας. Τι να κάνεις η μόστρα κοστίζει. Θα πλερώσουμε.

TeddyBoy είπε...

Ευτυχώς φίλε apatris δεν ανήκω ούτε στη Γ' ούτε στη Δ', αλλά τις αδικίες οφείλουμε να τις καταγγέλουμε ακόμα κι όταν δεν μας αγγίζουν.
Ο Δεκέμβρης έρχεται, ξεκίνα να κάνεις οικονομία! :)

dyosmaraki είπε...

Εγώ γμτ της Δ καυηγορίας τι να πω? bass class θεωρούμαι δηλαδή όσον αφορά την κατηγορία "ποιότητας" μα "high class" στην καταβολή τελών???? 75% (αύξηση το 2010) + 20% (αύξηση το 2009) μας κάνουν 95%!!!! Τι στο καλό ???? Τρελλάθηκαν εντελώς????

Greek Rider είπε...

Ε δεν θα ξαναπάρουμε αυτοκίνητο να τελειώνει η υπόθεση, άλλωστε η συντήρησή του είναι πλέον αβάσταχτη..