Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Ο Γιώργος και οι αγορές

Ο Γιώργος Παπανδρέου και οι αγορές

17 comments:

manetarius είπε...

Τι αγοράσαμε;

Λi είπε...

Οι αγορές... αγορές!
Και ο σταυρός... σταυρός στις ξένες εργατοπλάτες...

Αχχχ βαχχχ και τρισαλί...!

Τάιγκερ Κίσιους...!

aKanonisti είπε...

Τι άλλο να κάνει ο πρωθυπουργός σου...για να έχεις έμπνευση???....

Αχάριστε βλογερρρρρρρρρρ....

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

TeddyBoy είπε...

Μανιτάρι μου
Λεφτά θέλουμε να αγοράσουμε, αλλά δεν μας δίνουν (αν πρώτα δεν καταργήσουμε την εργασία, ώστε να υπάρξει θριαμβευτική επιστροφή της δουλείας)!

Τιγράκι
Έτσι.. γιατί πάνω απ' όλα είμαστε μια χριστιανική χώρα!

Κανόνι
Όταν ο Κωστάκης έχασε τις εκλογές, είχα μελαγχολήσει όπως ο ποιητής που χάνει τη μούσα του, αλλά ευτυχώς συνήλθα γρήγορα γιατί τον διαδέχτηκε ο Γιώργος!

island είπε...

Εμείς πού είμαστε;

beth είπε...

λεφτα με το τσουβαλι!!!
λεφτα με τα τσουβαλια!!!

εχουμε να δωσουμε.

και ας κωλοχτυπιομαστε. καλα να παθουμε.
ξες κατι? οτι δινεις παιρνεις σαυτη τη ζωη. σωστα?
κισιζζζ

habilis είπε...

Χρήμα υπάρχει.
Το έχουν οι άλλοι .

ασημωνης είπε...

Oλα καλα φιλε;;;

TeddyBoy είπε...

Όλα καλά φίλε Κώστα, απλώς έχω μια τεράααστια μη όρεξη για blogging!
Μπορεί να μου ξανάρθει όμως!
Ελπίζω να 'σαι καλά και εσύ και όλοι οι φίλοι.

non journalist* είπε...

χαχαχα

dyosmaraki είπε...

Που είσαι? Χάθηκες...

Ανώνυμος είπε...

σε πεθυμήσαμε...

TeddyBoy είπε...

Και εγώ σας πεθύμησα φίλε ανώνυμε, αλλά προς το παρόν έχω αποφασίσει να απέχω, όσο το παρόν ποστ παραμένει επίκαιρο (ζήσε Μάη μου δηλαδή..)
:)

Κλαζoμένιoς είπε...

Υπάρχει ένα σοβαρό λάθος στην εικόνα:

Ο εργάτης δεβ κουβαλάει σταυρό!

Τον Αλογοκωνσταντίνου κουβαλάει.

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !

knos είπε...

TeddyBoy είσαι καλά?Σε πεθυμήσαμε!!!!Καιρός για νέα posts...

dyosmaraki είπε...

Καλή χρονιά σου εύχομαι φίλε μου, οπως βλέπεις τα πράγματα κυλάνε ίδια και σχεδόν απαράλλαχτα από τότε που σταμάτησες να γράφεις.
Εύχομαι να είσαι καλά και να διαθέτεις την υπομονή και τα ατσάλινα νεύρα που χρειαζόμαστε όλοι ετούτες τις εποχές.
Φιλιά πολλλά

Unknown είπε...



thank you

سعودي اوتو