Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Λαζόπουλου τέχνη

Περίμενα αρκετό καιρό να ανεβάσω αυτό το post… Τώρα που τελειώνει η τηλεοπτική σαιζόν και έχω μια πιο σφαιρική εικόνα δράττομαι της ευκαιρίας να γράψω μερικά πράγματα...

Δόξα τω θεώ τηλεορασάκιας δεν ήμουν ούτε είμαι αλλά και ούτε το βλέπω να γίνομαι ποτέ. Τουλάχιστον όσο ζω στην Ελλάδα…

Υπάρχουν όμως κάποιοι λόγοι παραπάνω που δεν αντέχω να βλέπω Λαζόπουλο


1)Μου τη δίνει που το παίζει ποιοτικός...δεν είναι!

2) Μου την δίνει όταν τραγουδάει… Δεν έχει φωνή!

3) Μου την δίνει που μου ξαναδείχνει ότι απέφυγα να δώ στις ειδήσεις του STAR κάνοντας και ανάλυση!

4) Μου την δίνει που ασχολείται με άτομα όπως η Έφη Σαρρή και ο Νίκος Καρβέλας!

5) Μου την δίνει που μιλάει όλη την ώρα για τη μάνα του

6)
Μου την δίνει που το κοινό του είναι συνήθως ΚΑΠΗ και γελάει ακόμη κι όταν δεν του έχει πει κάτι αστείο

7) Μου την δίνει γιατί τα νούμερα τα κάνουν οι καλλιτέχνες καλεσμένοι του και όχι αυτός (στη τελευταία εκπομπή έχει καλεσμένο τον Πάριο)

8) Μου την δίνει που προσπαθεί να γίνει Τζίμης Πανούσης… Απλά δεν μπορεί…


Του αφήνω λοιπόν και εγώ ένα μήνυμα…


ΛΛάκη σύνελθε… Το τηλεκοντρόλ το κρατάω εγώ!




4 comments:

Ανώνυμος είπε...

Ποσο χαιρομαι που ανακαλυψα το blog σας ΤρελοΡοδιτες!!!
Keep up the good work!

Ναι ο οντως ο Λαζο κουραστηκε και κουρασε...

Η κλανολαγνεια του δε σας τη δινει;;;

Limokontoros είπε...

Έχεις δίκιο την παρέλειψα αυτή...

manetarius είπε...

Καλά το μυρίστηκα οτι είσαστε με το μέρος του Κούγια εδώ μέσα...
Εύγε νέοι μου!
1. Αν δεν είναι ποιοτικός αυτός ποιός είναι; Ο Γαϊτάνος;
2. Όταν τον ακούω μπερδεύομαι, νομίζω οτι ακούω Κάλλας..τόσο πολύ μ' αρέσει
3. Δε φτάνει που σκέφτεται κι εμάς που δεν προλαβαίνουμε να δούμε ειδήσεις...
4. Γιατί, ασχολείται άλλος μ' αυτούς τους δύο;
5. Αααχ έτσι είναι τα αγόρια, έχουν αδυναμία στη μαμά!
6. Ε τώρα εδώ, δεν θα πώ τίποτα, κια εγώ στα ΚΑΠΗ συγκαταλέγομαι!
7. Μμμ..ναι!
8.Ο ΤΖΙΜΗΣ είναι ΕΝΑΣ!

Limokontoros είπε...

Βλέπω διαφωνούμε κάθετα mane...