Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Η εκδίκηση του Χρήστου Φώλια

μια υπερπαραγωγή του blog85100

ΦώλιαςΟ Χρήστος Φώλιας γύρισε σπίτι κουρασμένος και συνάμα απογοητευμένος. Τόσα τρεχάματα, τόσα τηλέφωνα, τόσο άγχος και ούτε μια καλή κουβέντα από κανένα.

Και εντάξει, απ’ τους συναδέλφους του δεν περίμενε και πολλά. Ούτε απ’ τους δημοσιογράφους, ούτε απ’ τους bloggers.

Απ’ τον πρωθυπουργό όμως, περίμενε. Τουλάχιστον ένα τηλέφωνο, μια κουβέντα συμπαράστασης, ένα μπράβο για την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλει να πολεμήσει τα συμφέροντα! Τίποτα όμως κι αυτός. Άφαντος όπως πάντα.

Άραξε στον καναπέ και έκανε το λάθος να ανάψει την τηλεόραση. Σκ@τ@!
Δελτία ειδήσεων, παράθυρα, τοκ σόου, παντού το ίδιο θέμα: Πανάκριβη η βενζίνη, η διεθνής πτώση του πετρελαίου δεν είχε κανένα αντίκρισμα στην Ελλάδα, έχουμε την ακριβότερη βενζίνη στην ΕΕ, ο Φώλιας κοιμάται, ο Φώλιας φταίει για όλα.

Αγανακτισμένος έκλεισε το χαζοκούτι και αποφάσισε να δώσει έναν εναλλακτικό τόνο στην αποψινή βραδιά. Ω, ναι. Απόψε είναι αποφασισμένος να χαλαρώσει και να τα ξεχάσει όλα, έστω και για λίγες ώρες.

Άρχισε να ψάχνει τα cd του. Λίγη καλή και χαλαρή μουσικούλα θα διώξει το άγχος μακριά.

Τι να βάλω, τι να βάλω..
Metallica, μπα άστο θα τσιτωθώ χειρότερα, George Michael, όχι, too gay, Έφη Θώδη μήπως; Όχι, όχι, too trashy!

Νάτο!


the cure - head on the door











Αυτά ξέρουμε, αυτά εμπιστευόμαστε! Εγγυημένα πράγματα!

Τοποθέτησε το δισκάκι στο πανάκριβο hi-fi, δώρο της Siemens, πάτησε το play και αμέσως ένιωσε να τον πλημμυρίζουν αισθήματα ευφορίας και αγαλλίασης. Είχε πολύ καιρό να νιώσει τόσο χαλαρός.



Αποφάσισε να ανάψει το laptop αφού πρώτα συμφώνησε με τον εαυτό του να μην κοιτάξει ούτε καν στα κλεφτά, ενημερωτικά sites και blogs.

Θα σερφάρω ανέμελα σε μουσικά sites.
Κάτσε να μπω στο site των Cure να δω τι παίζει. Εκεί τουλάχιστον κανείς δεν πρόκειται να μιλήσει για ακρίβεια και τέτοιες μπούρδες.


the cure
Πωπω, γουστάρω! Βγάζουν νέο άλμπουμ στις 28 Οκτωβρίου (μεγάλη μέρα)! Θα το κατεβάσω (σιγά να μην το πλήρωνα)!

Για να δω παρακάτω τι άλλα λέει..

Τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι;
Όχι Θεε μου, πρέπει να έχω ψευδαισθήσεις! Τιιιιι;
Ακόμα κι ο Robert Smith μιλάει για την ακρίβεια;
Προτρέπει τους fans να μην αγοράσουν το τελευταίο τους EP, αν το iTunes δεν ρίξει την τιμή του κάτω απ’ τις 4 λίρες;
Μα είναι δυνατόν; Ακόμα κι αυτός να μιλάει για πλαφόν;

Χαχαχα, και σιγά να μην ρίξουν την τιμή του! Εγώ τόσο καιρό φωνάζω στις πετρελαϊκές να χαμηλώσουν τις τιμές τους και κανείς δεν μου δίνει σημασία.
Για να το ερευνήσω πάντως..

ΚΡΑΑΑΑΤΣΣΣ, ΓΝΤΟΟΥΠ, ΚΛΑΑΑΓΚ
(με μια λαβή ninja, έσπασε το laptop!)

ΓΙΑΤΙ ΘΕΕ ΜΟΥ; ΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ;
Πως είναι δυνατόν να παίρνουν σοβαρά ακόμα κι αυτόν τον γιεγιέ, και εμένα κοτζάμ υπουργό να με έχουν όλοι γραμμένο στα παλιά τους τα παπούτσια; Μάλλον τον φοβούνται! Εμένα γιατί δεν με φοβάται κανείς;

***

Ο Χρήστος εκείνο το βράδυ έκανε πολύ άσχημο ύπνο. Έβλεπε συνεχώς εφιάλτες και ξυπνούσε κάθε δέκα λεπτά.


robert smith ghosts


Το πρωί που σηκώθηκε κοιτάχτηκε στον καθρέφτη.


Φώλιας
Μια αναλαμπή ευφυίας φώτισε το θολωμένο του μυαλό.

Να γιατί δεν με παίρνει κανείς στα σοβαρά. Για όλα φταίει η εμφάνιση μου. Κι αυτό το μαλλί μου πάντα το σιχαινόμουνα! Σαν άχυρο είναι! Μου το ‘λεγαν και οι συμμαθητές μου αλλά εγώ τότε δεν τους άκουγα. Ποτέ όμως δεν είναι αργά! Τώρα θα δείτε τι θα πάθετε όλοι σας!

Σήκωσε το τηλέφωνο.
Κλιγκ, κλιγκ, γκλον γκλάν, γκλιν.
(ντριιιν, ντριιιιιιιιν).

- Παρακαλώ..
- Ναι, η κυρία Σούλα;
- Η ίδια!
- Να ξέρετε, διάβασα στην εφημερίδα ότι κάνετε κομμώσεις κατ’ οίκον. Μπορείτε σας παρακαλώ να ‘ρθετε σπίτι μου να κάνουμε ένα χτενισματάκι;
- Βεβαίως, τι ακριβώς θα θέλατε;
- Εεεμ, τώρα τι να σας πω απ’ το τηλέφωνο. Σκέφτομαι να κάνω κάτι extreme.
- Καλά, δώστε μου την διεύθυνση και έρχομαι αμέσως να τα πούμε από κοντά.


***



Μετά από λίγες ώρες η κυρία Σούλα είχε επιτέλους τελειώσει με το extreme makeover του υπουργού.



Ο Χρήστος δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του!


Φώλιας


Περπατούσε πλέον με άλλο αέρα!

Φώλιας


Ένας Βιετναμέζος ήρθε στην Ελλάδα για να τον συγχαρεί!

Φώλιας


Ο πρωθυπουργός του πρότεινε τη θέση του κυβερνητικού εκπροσώπου

Φώλιας - Καραμανλής


Και όποια γυναίκα τον συναντούσε, έπεφτε για πάντα
θύμα της ακαταμάχητης γοητείας του!

Φώλιας


***


the end

4 comments:

habilis είπε...

Και του έκανε ένα μαλί !!!

wert01gf είπε...

Χμ, τι κουπ είναι αυτή;
Του πάει πολύ!!

manetarius είπε...

Μπορώ να έχω το τηλέφωνο της κυρίας Σούλας;

TeddyBoy είπε...

Χαμπίλη
Με ultrex λούστηκες;

Βερτ
Κουπεπε - κούπεπε!

Μανιτάρι μου καλό
Δεν θα τη βρεις πουθενά.
Έχει γίνει πλέον ανάρπαστη!