Σάββατο 11 Απριλίου 2009

Ο Stelios Γιαννακόπουλος μετανιώνει

Ότι και να λέτε, η είδηση της ημέρας ήταν η δήλωση του Στέλιου Γιαννακόπουλου:

Έχω μετανιώσει για τον «ανφέαρ» τρόπο με τον οποίο προσπαθούσα να κερδίσω πέναλτι και είναι κάτι που το έχω αποβάλλει από το παιχνίδι μου. Όταν σταματήσω το ποδόσφαιρο δεν θέλω ο κόσμος να με θυμάται ως «πεναλτάκια» ή «βουτηχτή».

Στέλιο Γιαννακόπουλος
ΥΓ. Ο Ολυμπιακός ανανέωσε τη συνεργασία του με τον Βαλβέρδε. Τώρα σειρά έχει η ανανέωση των συμβολαίων 6 ποδοσφαιριστών (και 7 διαιτητών, να συμπληρώσω εγώ).

5 comments:

habilis είπε...

Φροντίζει ο Σωκράτης για την αξιοπρέπεια των βουτηχτάδων.Δεν χρειάζεται να πέσουν στήν μικρή περιοχή ,αρκεί να μπουν στή μεγάλη περιοχή.

TeddyBoy είπε...

Χαμπίλη μου η ιστορία έχει αποδείξει ότι κι απ' έξω να 'ναι, το ίδιο κάνει!

ασημωνης είπε...

Σαπιλα και βρωμια..... Τιποτα αλλο

NdN είπε...

Stelios they paid to come and see us...είπε ο Sam τεχνικός της Bolton όταν ο Stelios έκανε την πρώτη του βουτιά στο νησί...Αλλά εδώ δεν είχε Κασναφέρηδες και Παπουτσέληδες.

Ανώνυμος είπε...

Και τον έστειλε και ο Αντ1 σχολιαστή στο Κατάρ τι να πούμε